och ute är det ljust

Jag har haft ett sådant oflyt. Min mobil har gått sönder, min kamera har gått sönder, jag har fått ögoninflammation samt åkt på en förkylning och jag har fått äckelfinnar på kinden som syns igenom sminket. Och jag har haft flera dåliga fyllor med illamående. Men ikväll var bra, även fast jag drack mycket mådde jag toppen och kunde dansa mestadels av kvällen även fast fötterna brann av smärta. Det var en riktigt, riktigt bra kväll och en bra avslutning med lärarna. Jag börjar nästan tycka att det är synd att vi tar studenten så snart, vi har ju så kul. Man kan liksom räkna ner timmarna nu så det är verkligen snart.

 

Alltså...vad gör man?
Sen alltså. Med sitt liv?
Det är den stora frågan utan svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0