nothing is illegal unless you get caught.

Jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på Cunninlynguists. Taggar lite inför Peace and Love och fokuserar på att bara lyssna och försvinner lite. Om nio dagar tar jag studenten. Det är det sjukaste jag vet just nu. Det slår allt sjukt som pågår i världen just nu. Jag har sett fram emot det så himla länge, och nu är det bara där, mitt framför mig. Herregud. Min mage fylls av fjärilar och jag är mer nervös än glad. Jag ska nu ta tag i mitt liv, leva, jobba, försörja mig själv och även mogna. Jag vill inte mogna? Jag är ju så liten fortfarande. Jag oroar mig för den kommande hösten, för sommaren kommer flyga förbi och det är då jag kommer kunna vara liten och omogen. Men sen då. När hösten börjar och man kommer in i helt nya rutiner, och börjar leva som en vuxen person? Jag vet inte.

Men somsagt har jag sommaren på mig.

 

Festivla_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0