att göra rätt.

Det är så tråkigt att följa regler och råd från andra som föreslår att man ska göra det som är rätt. Alltså att göra det som i slutändan kommer vara bra för en själv, tillexempel att plugga, att lägga sig tidigt, att äta nyttigt, att dricka med måtta, att spara pengar och att planera. Men vad har de gemensamt? Jo, att det är tråkigt som fan. Jag vill inte göra rätt. Så oftast gör jag inte det. Men jag gör fortfarande rätt tillräckligt ofta för att mitt liv ska kännas tråkigt. Svartklubb eller plugg, det är frågan. FANJAGVILLJÄTTEJÄTTEMYCKET.

Tumblr_liznm4ponf1qiassjo1_500_large
Update 7/5 - Jag gjorde rätt. Stannar hemma ikväll med böckerna. FYFANVADDETÄRTRÅKIGT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0