jag vill vara kär igen för det är fint att vara kär.

"Du håller om mig så hårt att jag nästan tappar andan och dör. Fast det gör ingenting.
Jag andas in dig och pussar försiktigt på dig och önskar att du aldrig ska släppa mig.
Men cigaretten tar slut och jag börjar släppa dig. Men du håller om mig ännu hårdare och vänder mitt huvud emot dig. Dina läppar är varma och du trycker dem emot mig så att det gör ont i hela ansiktet. Det här måste vara lycka, vad är det annars?"

- Från min dagbok när jag var som kärast

Kommentarer
Postat av: nellie.

hej där!

himla många tackkramar för din vackra kommentar på min blogg. blir så himla glad för din ärlighet!



jag tror att man aldrig riktigt kommer kunna glömma någon man gett sitt hjärta till. men minnen bleknar (allt allt allt påminner inte om honom hela tiden). men så finns det stunder då allt kommer upp igen. kanske gör det ont, kanske är det skönt. vad vet jag? men jag blir så himla glad för att du har någon som ger dig uppmärksamhet och kärlek! sådant är så himla fint. och jag hoppas det lyckliga stannar länge hos dig!



KRAMAR.

2011-03-23 @ 14:05:34
URL: http://alltfinnskvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0