a case of you.

"Minns du när jag målade asfalten utanför ditt fönster med vit färg och bred pensel?
Jag skrev att jag inte ville leva utan dig med stora bokstäver och sedan när du rullade upp gardinen på morgonen och tittade ut så såg du det. Jag låg hemma och väntade på ditt samtal efter det där. Visste att det skulle komma. Dröjde med att svara när det kom. Spelade först oförstående. Sa att det måste vara någon annan beundrare. Att jag inte kunde stava ordentligt. Att du inte skulle tro på allt som du läste.
Och sedan sa jag att jag menade det; att jag inte ville leva utan dig.
Vi satt tysta i telefon och lyssnade på varandras andetag."

 

Jag kunde inte förlora dig för jag hade dig aldrig.
-Stockholm under ytan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0