LONDON BABY

Jag har:
- Fått den värsta förkylningen jag någonsin haft. Aidshostan är värst, jag hostar så hårt tills jag spyr upp allt jag ätit = har inte ätit någon ordentlig mat de senaste dagarna.
- Köpt massamassa kläder. Inga speciella skor dock. Det är jättesynd men what to do.
- Ätit pasta som jag anser vara en av mina topp 5-måltider. Ripe Tomato är ett måste vid Londonbesök! Jättemysigt, trevlig personal och underbar mat!
- Kommit ut från en klubbtoalett med en lysande napp och glowsticks och en colaklubba för att det såldes vid handfaten. Jätterandom men lite kul sådär.
- Rökt vattenpipa och druckit te samtidigt, som en riktig arab.
- Förbättrat min brittiska dialekt. Åh. SÅ fint.
- Sett den typ snyggaste killen någonsin. Britt. Mhrmmmmm.
- Och sen så har jag haft jättekonstiga sexdrömmar 2/4 nätter.
Bra resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0