festivalabstinens

Jag gör ett tappert försök att rädda denna döende blogg. För att sammanfatta den senaste tiden då bloggen ekat kan jag ju berätta att Peace & Love var en välbehövlig vecka fylld med fyllor, röjiga konserter, kolhydrater, smuts, utebliven sömn och småflirtar. Det var bättre än förra året och vi hade ett underbart stort camp med de finaste människorna. Blir fortfarande alldeles varm när jag tänker på oss och P&L abstinensen håller sig kvar även fast det gått en vecka sedan vi kom hem. Dock så kunde det ha varit större eller mindre folk. Att köa har aldrig varit uppskattat från min sida och vi fick köa väldigt, väldigt mycket. Men aja, allt kan ju inte vara perfekt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0