<3

Jag vet inte vad jag ska säga. 
I ena sekunden kan jag säga att jag mår bra, ja bättre än vad jag gjort på flera månader faktiskt, för att i andra sekunden bryta ihop för minsta lilla småsak.
Det värsta kommer vara att inte veta vad han gör. Vem han är med. Om han tänker på mig.
Att plötsligt inte veta vad man ska göra med sin tid.
Att allt kommer bli lite tråkigare utan honom.
Och att jag aldrig kommer hitta någon som är riktigt lika bra.
Det var trots allt ett väldigt fint göra slut. Ett "vi ses snart", några tårar men inte så många. 

Men när han ringer och jag hör hans röst på andra sidan av telefonen vet jag plötsligt inte hur jag ska överleva utan honom. Jag vet inte.

Och den här låten kommer för alltid påminna mig om det här senaste året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0