tomrum

Vet inte vad jag ska skriva. Everything went better than expected men allt suger ändå. Anledningen var tokig men ändå något slags förståelig. Det kommer bli jobbigt det här. Fyfan. Ironiskt nog är det ju alla hjärtans också. Score

Jag vet inte hur jag ska känna mig. Alls.

Är detta slutet? Är detta bara bra för oss? Ska jag försöka glömma? Ska jag försöka hata? Ska jag försöka tro att allt är som förut? Ska jag försöka vara naiv och tro att det ändå blir vi två i slutändan?

Du betyder verkligen så jävla mycket. Du var den som gav mig motivation till att gå upp på morgonen. Nu är det morgon. Tretton minuter av provet har gått. Jag ligger i min säng. Vill vara kvar här ett bra tag till. Jag känner inte för någonting.



Jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0