we don't waste no precious time

Idag är det onsdag. Sedan förra onsdagen har jag ungefär gjort allt jag anser går emot mina principer. Jag har varit odrägligt full fem av sju nätter, dessutom bäng under en av dem. Jag har ätit mycket, mycket onyttigheter och rökt minst ett och ett halvt ciggpaket per dag. Jag har hånglat upp både tjejer och killar, bland annat ett gammalt ligg jag inte vill ha något att göra med. Jag har haft oskyddat sex med en vän som är allt annat än arisk, så som jag egentligen vill att killar ska vara. Jag har gått runt med samma smink i flera dagar och inte duschat på flera dygn. Jag har avslöjat för många hemligheter och jag har varit bakis så ofta att jag glömt hur det känns att vara helt nykter. Jag har skrattat, gråtit, hatat, älskat och varit hög av livsglädje. Jag har mått piss av ångest och skam, men vet ni vad? Denna vecka kan ha varit den bästa i mitt liv. Allt blir så mycket roligare och spännande när man tänjer på gränserna och lever utan att tänka på morgondagen. It's so much fun, living on the edge.

Tumblr_lpivmmu6hw1r0f9fio1_500_large
(ska dock trappa ner på allt för att inte dö i förtid eller bli tonårsalkis. promise.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0