va e kaerlek

Att vara kär är en himla mysig känsla, att tänka på någon och mysa med den tanken. Att vara med någon och mysa med den personen osv. Men samtidigt innebär det att man blir otroligt sårbar och skör när man blir kär. Är det värt att bli kär och tappa fötterna från jorden för ett tag, för att efter ett annat tag ramla under den? För tillfället är det för mig otänkbart. Och blir jag kär blir jag kär i mig själv. Jag känner mig själv väl, jag kommer alltid att bo på samma ställe som mig, jag behöver inte resa långt för att komma till mig, jag skulle aldrig lämna mig själv (tills döden skiljer mig åt yes?), jag är bäst, jag har alltid kul med mig själv, jag är snyggast och jag känner verkligen att jag kan lita på mig själv. Det blir heller aldrig stelt när jag är med mig och jag behöver aldrig vänta och betala för tusentals sms, jag kan ju läsa mina egna tankar istället. Jag är helt enkelt min drömkille. Profit! Ja det är svårt att se saker man har ibland när dom ligger framför näsan på en heehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0