På en millisekund

Det tog en millisekund.
Helt plötsligt suger livet så jävla hårt att jag lika gärna kan gå och dö.
Jag överdriver, helt klart, pms och dåliga nyheter har aldrig varit, och kommer aldrig bli en bra kombination. Jag vill gråta och slå sönder saker. Är så arg och upprörd att jag inte finner ord. Och så kommer helt plötsligt en dryg kommentar från någon man inte hört något från på flera månader. Great. BLIR SÅ JÄVLA LACK.
Jag fick lära mig idag hur man fejkar leg. Jag ska ta med mig mina målargrejer till stan imorgon och göra om mitt legitimation tillsammans med min vän H som är i samma sits som jag. Livet suger så jävla hårt just nu. Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0